חסכון בהוצאות מיותרות

בפגישה במשך כ-3 שעות, תקבלו:
ייעוץ על איך לבנות תקציב שיפוץ או בנייה נכון.
בדיקה האם יש צורך במעצב/אדריכל?
הסבר על התכנון והעבודות שרוצים לבצע בדירה/בבית.

מניעת טעויות שיפוץ

בנוסף, תקבלו הסבר על החומרים, הנדרשים לביצוע העבודות.
סיוע וליווי במציאת בעלי מקצוע נכונים.
איך לעשות חוזה עם הקבלן ותנאיי התשלום.

להביא את התוצר המושלם

מאחורינו ניסיון משמעותי בייעוץ לקראת שיפוץ בתים ישנים ובניית בתים חדשים.
האומדן שלנו הוא המדויק ביותר ולרשותך צוות מומחים שלם.

איך אני עושה את זה?

תקופה שבה משפצים נכס נתפסת כתקופה קשה ומעיקה, המתאפיינת בלחצים ובחששות רבים. עם זאת, לתפיסתי, תקופת השיפוצים יכולה להיות מרתקת, יצירתית וחווייתית אם יוצאים לדרך עם ידע מוקדם לבחירת בעלי מקצוע אמינים ומיומנים, עם הכלים הנכונים לאבטח את עצמנו מולם וכמובן, התאמת הרכישות לתקציב מוגדר מראש.
את כל זאת ועוד אני מדריך, בפגישת ייעוץ שבה מכין אתכם לקראת הצלחת הפרוייקט!
לשיחת ייעוץ ללא עלות דברו איתי.

🔸בוריס ישן 🔸 מהנדס מומחה🔸 052-2780319🔸

נגן וידאו

ייעוץ לפני שיפוץ

אם החלטתם לשפץ את הבית, להוסיף קומה, להוסיף חדר, להחליף את המטבח או חדר האמבטיה ועוד – כדאי להיעזר בשירות ייעוץ לפני שיפוץ. בדיוק כפי שאתם עשויים להתייעץ עם יועץ עסקי בנוגע להתנהלות אפקטיבית בעסק שלכם, ייעוץ פיננסי לפני נטילת הלוואה/משכנתא שעשויה לשנות את חייכם – כך גם בהשקעה של עשרות/מאות אלפי שקלים בשיפוץ הבית חשוב להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה שיסייע לכם לחסוך כסף רב בהליך השיפוץ שעשוי להגיע אפילו לכדי 20% משווי השיפוץ.

על מה עוברים במהלך פגישת ייעוץ לפני שיפוץ?

  • איך לבנות תקציב שיפוץ או בנייה – כידוע הליך שיפוץ או הליך בניה של דירה חדשה, קומה שנייה או חדר חדש – עשוי לעלות לא מעט כסף. הסכומים יכולים להגיע גם למאות אלפי שקלים ויותר (במיוחד כאשר מדובר בבנייה של דירה חדשה) ושיפוץ רציני מתחיל מעשרות אלפי שקלים. בניית התקציב לשיפוץ צריכה להיעשות בצורה חכמה כדי שלא תתקעו במהלך השיפוץ עם מחסור במזומנים להשלמת השיפוץ ותתחילו לחפש אחר גיוס כספים נוספים.
  • האם יש צורך במעצב/באדריכל? – מעצב/אדריכל יכולים לייקר משמעותית את עלות השיפוץ. מצד שני ישנן עבודות שלא יכולות להתבצע ללא מעצב/אדריכל. לעתים גם עבור שיפוץ צריך לקבל היתר מהמועצה המקומית/העירייה ולשם כך לרוב ידרשו תוכנית מאדריכל.
  • הסבר על תכנון העבודה שרוצים לבצע בדירה – לעתים מי שמבנה בניה או שיפוץ לראשונה אינו מנוסה מספיק בתכנון והערכת שלבי הבניה הנדרשים, הפתעות שעשויות להיות בדרך ומה בכלל נדרש בכל שלב בעבודה. על כן התייעצות עם איש מקצוע מנוסה יכולה רק לסייע בנושא.
  • הסבר על חומרי הגלם – אילו חומרי גלם נדרשים לביצוע השיפוץ/הבנייה, כמה הם אמורים לעלות? מה ההבדל בין החומרים מבחינת איכות ועמידות לאורך זמן? היכן ינסו הקבלנים לחסוך עליכם ועוד.
  • איך למצוא בעלי מקצוע נכונים – טיפים למציאת בעלי מקצוע אמינים וטובים וכיצד להתנהל מולם, הן מבחינת תשלום, הן מבחינת חוזים (כדוגמת התנהלות מול הקבלן) וכן מבחינות אחרות.

אילו מסלולי ליווי קיימים?

ייעוץ לפני שיפוץ כולל מספר שירותים או סוגי מסלולי ליווי אם תרצו:

  • פגישה חד פעמית – פגישה שבמהלך כמה שעות בה תוכלו לקבל ייעוץ לגבי תהליך העבודה וכמה סעיפים שונים הקשורים לשיפוץ.
  • ליווי עד תחילת השיפוץ – הליך הכולל מספר פגישות בדרך כלל, עזרה בבניית כתב כמויות לשיפוץ, בחירת הקבלן המבצע, עזרה בבחינת חומרי הגלם והאביזרים השונים ואף ליווי בסגירת חוזים מול אנשי מקצוע. שירות זה מתאים לאנשים שרוצים ייעוץ לפני שיפוץ באופן כזה שמכסה אותם עד תחילת השיפוץ עצמו ולאחר מכן סומכים על כך שיהיה בסדר.
  • פיקוח שלבי – הוא פיקוח שבו הליווי יתבצע גם בשלבים מסוימים במהלך הפרויקט בהתאם לרצון הלקוח.
  • ליווי מלא – שירותי ליווי וייעוץ לפני שיפוץ ובנייה החל משלבי התכנון ועד השלמת השיפוץ.

בין לקוחותינו

צריכים עזרה?
Call Now Button